شناسهٔ خبر: 20899 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی:

سیل ۲۱ میلیارد ریال به راه‌های خراسان شمالی خسارت وارد کرد

خسارت سیل لرستان مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اعلام کرد: بارش‌های رگباری بهاری و جاری شدن سیل در سه روز گذشته افزون بر ۲۱ میلیارد ریال به حوزه راه این استان ۹۲۵ هزار نفری خسارت وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی محمد مشتری گفت: این میزان خسارت به راه‌های ارتباطی شهرستان‌های اسفراین، بجنورد، فاروج، راز و جرگلان و شیروان وارد شده است.

وی گفت: بعد از بارش‌های رگباری و جریان سیل ۶۰ دستگاه از ماشین آلات راهداری برای مرمت، بازگشایی و انجام عملیات زهکشی آب زیرگذرها به کار گرفته شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: عوامل راهداری همچنان در سطح جاده‌های خسارت دیده مشغول خدمت‌رسانی و ترمیم راه‌های خسارت دیده هستند.

وی نفرات درگیر را در زمینه کمک به بازگشایی مسیرها و همچنین برقراری ارتباط بین روستاها و شهرهای که بر اثر جریان سیل دچار مشکل شده بودند، ۱۰۳ نفر اعلام کرد.

بارش‌های رگباری بهاری و جریان سیل در سه روز گذشته موجب ایجاد خسارت به راه‌های روستایی و ابنیه فنی آن در استان خراسان شده است.

استان خراسان شمالی واقع در شمال شرق کشور که در حدفاصل دو قطب زیارتی - سیاحتی مشهد الرضا (ع) و استان‌های شمالی کشور واقع است ۵ هزار و ۶۳۱ کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی و ۲۱ گردنه دارد.

نظر شما